آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر

آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر

آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر سفری به «سرزمین خدایان» است. شما بر فراز کوه های سر به فلک کشیده در 40 کیلومتری شمال پخارا در نپال سفر خواهید نمود. در تور آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر از رشته کوه های هیمالیا و قلل بالای 7000 متر دیدن خواهید کرد.

رشته کوه آناپورنا شامل سیزده قله بالای 7000 متر و شانزده قله بالای 6000 متر است. تور آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر توری لوکس و فراموش ناشدنی است. مناظر یخچال‌های طبیعی، آبشارهای یخی، جنگل‌های سرسبز و دهکده‌های کوچک زمانی که بر فراز آسمان در ارتفاع بیش از 4130 متری هستید؛ تجربه یی شیرین و ماندگار خواهد بود.

تور آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر از شهر دریاچه ها یعنی پخارا شروع می شود. با شروع پرواز شاهد جنگل های سرسبز پخارا و دریاچه های آن از قبیل دریاچه فیوا و قایق های رنگی ش خواهید بود.

تماشای شهر زیبای پخارا و دیدنی های آن از آسمان جلوه یی خیره کننده از طبیعت را دارد. با خروج از شهر، هلیکوپتر شما را به بالای جنگل‌های سرسبز مرکز نپال با چشم‌اندازی از روستاهای پراکنده روی تپه‌ها می‌برد.

همانطور که به سمت شمال می روید، بر فراز رودخانه، دره ها و جنگل ها پرواز خواهید کرد. جایی که مسیرهای مختلف صعود به آناپورنا و قله های کوهستانی پوشیده از برف را شاهد خواهید بود.

علاوه بر این، در امتداد مسیر شاهد مناظر باشکوهی رشته کوه های آناپورنا خواهید بود. مناظر پانورامای سر به فلک کشیده از قلل آناپورنا I، II، III، IV و در جنوب، گانگاپورنا، گاندارواچولی، دائولاگیری، هیمچولی، ماچاپوچره، و قله های بی پایان دیگر با مجموعه ای از آبشارهای یخی، یخچال های طبیعی را نظاره گر خواهید بود.

هلیکوپتر در کمپ اصلی آناپورنا فرود خواهد آمد.

هنگامی که هلیکوپتر در آناپورنا بیس کمپ فرود آمد، برای غرق شدن در مناظری رویایی از کوه ها و قدم زدن در اطراف منطقه آماده می شویم . پس از تهیه فیلم و عکس یادگاری، به سمت پخارا باز می گردیم و شاهد جنگل‌های قدیمی، آبشارها، رودخانه‌ ها، مزارع درخشان و سکونتگاه‌ها و روستاهای زیبا با قومیت های مختلف خواهیم بود. با نزدیک شدن به پخارا، پس از فرود در فرودگاه پخارا، تور آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر به پایان می رسد.

تور آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر (همانند اورست بیس کمپ با هلیکوپتر) برای مسافران با هر گروه سنی، شرایط فیزیکی و برای کسانی که محدودیت زمانی دارند بسیار ایده آل است. تماشای چشم اندازی متفاوت، بکر و رویایی از مرتفع ترین قلل جهان در یک تور لوکس با هلیکوپتر تجربه یی زیبا و ماندگار خواهد بود.

زمان لازم برای این تور در حدود 90 دقیقه می باشد. پرواز از فرودگاه پخارا شروع می شود و در فرودگاه پخارا به پایان می رسد.

 

 

بهترین زمان برای تور آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر

بهترین فصل برای منطقه آناپورنا در فصل پاییز و بهار است.

  • ماه های سپتامبر، اکتبر، نوامبر، مارچ، آپریل و می بهترین زمان برای بازدید هستند. این ماه ها از نظر دید و شرایط آب و هوایی بهتر است.
  • در فصل پاییز، ماه‌های سپتامبر، اکتبر، نوامبر یکی از بهترین زمان‌ها برای کوهنوردی در این منطقه است، چرا که هوا صاف و دید عالی است. رشته کوه‌های بی‌پایان و جنگل‌های سرسبز با دمای گرم، فرصتی عالی برای رصد ستارگان در شب هنگام است.
  • فصل بهار مارچ، آپریل و می نیز بهترین زمان برای بازدید از منطقه آناپورنا است. زمین های پوشیده از گل های وحشی، دمای ملایم و هوای صاف. در این فصل شاهد چرای گله‌های گوسفند و یاک در ارتفاعات سرسبز خواهید بود.
  • فصل باران های موسمی برای تور آناپورنا بیس کمپ مساعد نیست.
  • در فصل زمستان، بارش شدید برف بیشتر منطقه آناپورنا و مسیرها را پوشانده و به همین دلیل سفر را غیرممکن می کند.

 

هزینه های شخصی

 هر گونه هزینه شخصی بر عهده شرکت نیست. بنابراین، توصیه می کنیم پول نقد همراه داشته باشید.
 
.
.
.
 

گردشگری مسئول

ما به عنوان مسئول گردشگری به احترام به جوامع محلی، فرهنگ و قوانین آنها معتقدیم. بنابراین از شما درخواست می کنیم که در طول مسیر پیاده روی از قوانین و مقررات محلی پیروی کنید. محیط را تمیز نگه دارید و همیشه قبل از انجام کاری در جامعه محلی از راهنمایان خود اجازه بگیرید. نسبت به جامعه محلی احترام و ادب را پیشه نمایید تا پشتیبان گردشگری باشند.
 
.
.
.
 

یادداشت مهم

ایمنی شما برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. در زمانی که دلیلی داریم که فکر کنیم امنیت شما در خطر است ما اختیار مطلق داریم که سفر را لغو کنیم یا برنامه سفر را تغییر دهیم.
 
شرایط آب و هوایی، وضعیت سلامتی یکی از اعضای گروه، بلایای طبیعی و مواردی از این دست، می‌توانند به تغییر در برنامه سفر در هنگام سفر به مناطق کوهستانی منجر شود. در این شرایط سخت، ما با مهربانی از شما تقاضا داریم که همکاری کامل با راهنمای مسول تور و مورد اعتماد ما داشته باشید. با این حال، ما به شما اطمینان می دهیم که تمام تلاش خود را برای رعایت برنامه سفر فوق انجام خواهیم داد.
.
.
.
 
 

برنامه تور آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر

حرکت به سمت فرودگاه پخارا

پیش از طلوع آفتاب همراه با خودروی شخصی از درب هتل محل اقامت به سمت فرودگاه حرکت می کنیم. پس از طی کردن مراحل فرودگاهی ( گذرنامه، مجوز ورود به محدوده آناپورنا، مالیات) به سمت هلی کوپتر می رویم.

از فرودگاه پخارا به موازات دامنه شمالی هیمالیا به سمت شرق به سمت آناپورنا بیس کمپ پرواز می کنیم.

20 الی 30 دقیقه در آناپورنا بیس کمپ برای چای/صبحانه زمان خواهیم داشت. توقف بیش از این مدت می تواند خطر ارتفاع زدگی به همراه داشته باشد.

پس از صرف صبحانه در کنار مناظری بی نظیر و رویایی و تهیه عکس و فیلم یادگاری به سمت فرودگاه پخارا پرواز خواهیم کرد. در پروازی 20 الی 25 دقیقه یی شاهد مناظری باور نکردنی از طبیعتی بکر و به یادماندنی خواهیم بود.

 

پس از رسیدن به فرودگاه پخارا، تور آناپورنا بیس کمپ با هلیکوپتر ما به پایان رسیده است. نماینده ما در فرودگاه به استقبال شما خواهد آمد و همراه با خودروی اختصاصی به درب هتل باز خواهیم گشت. در صورتی که تورهای دیگری را رزرو نموده باشید به ادامه تور خواهیم پرداخت.

هزینه های تور

  • استقبال و بدرقه ی فرودگاهی همراه با خودروی اختصاصی.
  • مجوز ورود به محدوده (تیمز کارت و پرمیت).
  • مالیات و عوارض فرودگاه داخلی.
  • هزینه هلی کوپتر( ظرفیت هلی کوپتر 5 نفر می باشد)
  • هزینه راننده، سوخت، مالیات و عوارض جاده یی.
  • اعطای لوح یادبود.
  • کاپشن کوهنوردی که باید پس از اتمام مسیر به دفتر بازگردانده شود.

هر نفر 450 دلار

رزرو تور
error: لطفا مقاله را به اشتراک بگذارید.